Nieuwsbrief ATW (4 maart 2022)


  ATW Logo

Kunt u dit e-mailbericht niet goed lezen?
Bekijk dan hier de online versie van onze nieuwsbrief.

FacebookTwitter 
   

Vakbeurs Transport Compleet Hardenberg
gaat door als vanouds


Het kabinet heeft bekend gemaakt dat de meeste coronamaatregelen worden opgeheven. Alleen een aantal basisadviezen, zoals geen handen schudden, hygiëne, ventileren en testen bij klachten, blijft gehandhaafd. Voor (vak)beurzen betekent dit dat ze als vanouds door kunnen gaan. Zonder coronatoegangsbewijs, mondkapjes en 1,5 meter afstand.

"De adrenaline giert door ons lijf", zegt CEO Jeroen van Hooff namens beursorganisator Easyfairs Nederland. "Twee jaar geleden kwam de wereld volledig op zijn kop te staan en werd de evenementensector buitengewoon hard geraakt. Niet alleen voor onze medewerkers, maar ook voor onze exposanten en bezoekers waren het zware tijden. Er zijn meerdere sectoren die tot 40 procent van hun jaarlijkse omzet realiseren op beurzen. Nu is het tijd om onze deuren vol trots weer te openen, en dat zonder maatregelen. Er staat ons een prachtig en omvangrijk voorjaar te wachten."

Lees verder in de printuitgave van Auto- en Transportwereld, die verschijnt op vrijdag 11 maart 2022. Bestel de printeditie hier!


  Klik hier en bezoek de website van Auto- en Transportwereld

Trias Trailers

D-TEC komt met een multifunctioneel
inzetbare Agro Tanktrailer  

Trailerbouwer D-TEC lanceert een Agro Tanktrailer die zowel geschikt is voor wegtransport als voor het rijden op het land. Dit sluit goed aan bij de wensen van loonwerkers en transporteurs die de mest direct willen leveren aan een uitrijvoertuig of een veldrandcontainer. "Met deze Agro Tanktrailer spelen we in op de marktvraag naar multifunctionele inzetbaarheid", aldus D-TEC directeur Gerrit van Vlastuin.
 
Lees het gehele verhaal in de gedrukte versie van Auto- en Transportwereld. Nog geen abonnement? Klik dan hier!

Klik hier voor een abonnement: www.atw.nl

Strikt gelimiteerd tot 150 eenheden:
Mercedes-Actros L Driver Extent+

De Actros L Driver Extent+ is een verbetering van de Mercedes-Benz premiumtruck en zorgt, volgens het bedrijf, voor een onvergetelijke rijervaring. Het speciale editie model valt op door het exclusieve design en eersteklas comfort. Mercedes-Benz noemt het 'de droom van een bestuurder' en heeft de uitgave strikt beperkt tot 150 eenheden.

De voorklep van het model is voorzien van Actros-opschrift in donkerchroom. Een badge identificeert de truck als een Driver Extent+ en Limited Special Edition model. De truck is voorzien van exclusieve emblemen in matgrijs. Dit voegt kleuraccenten toe onder de zijruiten, evenals op de zonneklep, zijbekleding en voorkant. De cabinekleur is vrij te kiezen. Het zwarte gesloten paneel maakt de voorkant van het voertuig expressiever en de verlichte Mercedes-Benz ster nog helderder. De vier ronde, op het dak gemonteerde, koplampen houden alles in het zicht en verbeteren het zicht voor bestuurders in alle weersomstandigheden. In de zonneklep zijn de lampen met energiezuinige LED-techniek verwerkt. De voor- en achteras zijn voorzien van wielboutafdekkingen, achterasdoppen en wielmoerbeschermdoppen. Deze zijn verkrijgbaar met zwarte lak of in RVS. De gesloten aluminium frameafdekkingen bieden twee extra tredeplaten en vormen een aanvulling op de standaard treden.


Lees het artikel in de gedrukte versie van Auto- en Transportwereld. Nog geen abonnement? Klik dan hier!

  Adverteren op website en/of digitale nieuwsbrief? Klik hier.

Trias Trailers

Actie Auto- en Transportwereld: 

AANBIEDING 1: Bij een tweejaarlijks abonnement op de printeditie van Auto- en Transportwereld ontvangt u het boek DAF Chassis voor speciale bedrijfswagens - maatconfectie in bedrijfsautofabricage - CADEAU
   
AANBIEDING 2: Bij het plaatsen van een logobanner op de website van Auto- en Transportwereld - www.atw.nl voor minimaal 6 maanden
wordt deze kosteloos doorgeplaatst op deze 2-wekelijkse nieuwsbrief
En dat voor € 75 (excl. BTW) per maand!

Informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden: post@atw.nl

Elke 14 dagen zichtbaar zijn voor de transportbranche?
Neem dan contact met ons op: Klik dan hier!


Klik hier voor informatie over abonnementen

MAN versnelt transformatie naar
emissievrije aandrijfsystemen

MAN Truck & Bus versnelt de transformatie naar emissievrije bedrijfswagens. De productie van e-trucks in München staat gepland voor begin 2024, met aansluitend de levering van de eerste 200 trucks. Dat is bijna een jaar eerder dan de oorspronkelijke planning. MAN heeft in Neurenberg voor het eerst een nagenoeg productierijp prototype van de nieuwe e-truck gepresenteerd. Naast het versnellen van de opmars van elektromobiliteit, intensiveert MAN zijn onderzoek naar waterstofaandrijving.

"MAN versnelt zijn transformatie en zet grote stappen op weg naar emissievrije aandrijfsystemen", vertelt Alexander Vlaskamp, CEO van MAN Truck & Bus. "Onze focus ligt duidelijk op batterij-elektrische aandrijvingen. Die vormen de basis voor onze heavy-duty e-trucks die we vanaf 2024 op de markt brengen. Pas als er ruim na 2030 voldoende groene waterstof beschikbaar is plus de bijbehorende infrastructuur, verwachten we H2-trucks voor specifieke toepassingen in te zetten." Vlaskamp kondigde ook aan dat begin 2024 de eerste 200 e-trucks zullen worden gebouwd. 

Lees het artikel in de gedrukte versie van Auto- en Transportwereld. Nog geen abonnement? Klik dan hier!

  Bel voor informatie over adverteren: +31 (0)570-219 400





Wilt u geen nieuwsbrief ontvangen van Auto- en Transportwereld, klik dan .